من از 6 ماهگی با لیوان میدم، الان قشنگ یاد گرفته
با لیوان میدم خیلی خوب هم میخوره
من با شیشع شیزیش میدم
اره بهش بده تا عادت کنه
من چندبار دادم میپره گلوش با لیوان آموزشی منم با شیشه میدم واقعا میترسم .
پسر من اصلا اولش با لیوان نخورد فقط با شیشه یا سرنگ تازه 9 ماهگی یاد گرفت با لیوان
من با لیوان
بالیوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.