۲ پاسخ

منم همینم
فقط یبار پریود شدم دیگه نشدم
چهار بارم بیبیچک‌زدم منفیه شکر خدا
ولی میترسمممم

منم پریود نشدم جلوگیریمونم کاندومه ولی باز میترسم دوباره بیبی چک زدم منفی بوده

سوال های مرتبط