۵ پاسخ

بعنوان شیرخشک یا شیر مادر ن . اما باهاش میشه غذا درست کرد مثلا فرنی

دکتر برکه که گفت تا یکسالگی نده

نه عزیزم زیر یکسال به عنوان نوشیدنی ممنوعه دکتر گفت .
حتی رو خود پاکت های ماجان نوشته ۱۲ماهگی

من از ۶ ماه تو غذاهاش دادم ار ۸ ماه هم ۳۰ میل اینا میدادم میخورد با خرما😂😂😂
الانم ک ی سال شده راحت میدم مبخوره اگر بخاد

عزیزم من دیشب برا پسرم ازداروخانه گرفتم روش نوشته شیرماجان نوزاد6ماه بعد ولی شیرنیس دست مث فزنی میمونه غلظتش ینی میخاستم توشیشه شیربریزم دیدم نمیشه باقاشق بایدبدم
انقدخوشمزس که نگو قبل خوردن بادست پس میزد وقتی که دادم خوردانقدخوشش اومدخودش دهنشوبازمیکرد قشنگ خورد بازم به شوهرم گفتم بره بخره

سوال های مرتبط

مامان ناروین کوچولو🍼 مامان ناروین کوچولو🍼 ۱۶ ماهگی
مامان آوا🥺🫀☺ مامان آوا🥺🫀☺ ۱۲ ماهگی