۱۴ پاسخ

ب نظر من ک اصلا نگیر چون خیلی مدت کمی استفاده میشه چون کوچولوعه. بجاش میتونی از این لحاف تشک اماده ها بگیری

من برند کیدیلو گرفتم ولی ازبس همه گفتن بدرد نمیخوره و نوزاد اذیت میشه و نمیمونه داخلش و اگرم استفاده کنی یکی دوماهه هست و اینا
منم رفتم پسش دادم و بجاش قنداق سوییسی و تشک گاردار برداشتم

سلام من چیزی که متوجه شدم تو کریر بر خلاف کالسکه بیشتر از مارک وزن مهمه وقتی من تحقیق میکردم کریرهای خوب چون صندلی کودک هم بودن یه سری گواهینامه‌های برای زمان تصادف با ماشین داشتن که باعث میشذ خیلی سنگین بشن مثلا مال جویی ۴.۵ کیلو کریر بود ولی من دلیجان مدل هیرو گرفتم که وزنش فک کنم ۲ کیلو هست.کریر به نظر من چیز خوب و لازمی هست ولی مهمترین پارامترش سنگینی هست چون ۴ ۵ کیلو هم وزن بوه بیاد روش باید آدم زورش برسع تنها حملش کنه

ببین تنها چیزی که توی کریر مهمه اینه که سبک باشه
وای برای جاریم سنگین بود واقعاً نه خودش میتونست ببره بچه رو
نه بقیه
فقط میداد همسرش ببره
من رفتم سبک ترینش رو خریدم چون تا چند ماه هم بیشتر استفاده نمیشه
مارک بی بی لند ایرانی
بهمن ماه هم ۲ تومن خریدمش

من خواهرم اون موقع واسه پسرش چیکو گرفته بود نو بود همونو داد به من

ولی من برخلاف کل نظرات بیشتر از کریر استفاده کردم تو دوتای قبلی
اینسری واسه سومی هم خریدم
نوزادو‌ک نمیشه داخل صندلی ماشین گذاشت
من همون اوایل هرجا میرفتم حتی مهمونی باغ گردش داخل کریر میذاشتمش ک مجبورنشم زمین بذارم
داخل ماشینم تو کریر میذاشتم صندلی ماشین جوریه باید بشینه تو کریر میتونه درازکش بشه پسزمن تا دوسالو خوردی تو ماشین مسافرتم رفتنی داخل کریر میخوابید
درکل خیلی بدرد من میخوره مخصوصا باغی گردشی روستایی جایی رفتنی همیشه میذاشتم داخل ک زمین نخوابونمش

من کیدیلو گرفتم چهار کاره
کریر و نی نی لای لای و ....
خود سایت کیدیلو تخفیف داشت
یک ماه پیش ۳۵۰۰ بود که تو تخفیف ۲۷۰۰ گرفتم
امیدوارم برای چند ماه اول واقعا کاربردی باشه تو ماشین

اصلا نگیر بدرذ نمیخوره
من فک میکرذم برم رستوران خوبه میزارم داخلش
اما هیچ بچع توش نموندتو بغلم بود
الانم ک بزرگ شده اصلا نمیمونه

برای دم دست تا ۶ماهگی مناسبه همون الیت دلیجان بگیر
۳تومنه

من مایلر گرفتم

چون خیلی کم استفاده میشه خیلی تو برندش حساس نباش
ولی اگه باز برات مهمه کیدیلو بگیر

من‌ نگرفتم چون همه گفتن فقط برای یک ماهه بجاش ساک حمل گرفتم

من کیکابو گرفتم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

سوال های مرتبط

مامان ✨🎀lara🎀✨🐣 مامان ✨🎀lara🎀✨🐣 روزهای ابتدایی تولد