عزیز پسرت فک کنم خیلی وقته تب میکنه اره ؟ یا روزا واسه من زود میگذره
دلیلش چیه؟
۳۷.۵ باشه چون باید نیم بذاری روش میشه تب ۳۸
میتونه شروع تب باشه .حواست باشه
نه عزیزم
استرس نداشته باش
لباسشو کم کن مایعات هم زیاد بهش بده ..دمای خونتم خنک تر باشه تا بالا نره
ن تب نیس بالای 38 تبه
من بچهام قبل اینکه شروع بشه تب اول رو ۳۷ هس نترس شما شاید دما بدنش بالا هس همینطوری
ن عزیزم تب نیس
۳۷ و نیم ب بالا میشه شروع تب
۳۷ عادیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.