۶ پاسخ

پرگمام میخوردم هرهفته یه کیلو میرفتم بالا

بعد زیمانم خیلی لاغر شدم بنظرتون ویتامین چی بخورم یکم وزنم بره بالا

من اینو می‌خوردم سر برداریم وزن اضافه نکردم خیلی وزن کم کرده بودم من

من ویار شدید داشتم ۱۰ کیلو کم کرده بودم دکترم قرص آکتی ناتال پلاس تجویز کرد اومد رو وزنم

من اکتی ناتال میخوردم همین که عکسشو گذاشتی از ۴۶ کیلو شدم ۷۵ کیلو 🤣

من پرگنا پرو میخوردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 🌺لیان 🤱🏻 مامان 🌺لیان 🤱🏻 ۲ سالگی
مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها مامان 🎀ضحی🎀و🩷مَها ۱ ماهگی
مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی