پرگمام میخوردم هرهفته یه کیلو میرفتم بالا
بعد زیمانم خیلی لاغر شدم بنظرتون ویتامین چی بخورم یکم وزنم بره بالا
من اینو میخوردم سر برداریم وزن اضافه نکردم خیلی وزن کم کرده بودم من
من ویار شدید داشتم ۱۰ کیلو کم کرده بودم دکترم قرص آکتی ناتال پلاس تجویز کرد اومد رو وزنم
من اکتی ناتال میخوردم همین که عکسشو گذاشتی از ۴۶ کیلو شدم ۷۵ کیلو 🤣
من پرگنا پرو میخوردم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.