۵ پاسخ

قطره پدی لاکت ۷ قطره بده هر ۱۲ ساعت
اینو دکتر دخترم گفته بود

شربت زینک هم بدین
دختر من اسهال شدید بود بستری شد ولی خوب نشد بردمش فوق تخصص همینارو داد خوب شد خداروشکر

پودر او ار اس بدین ک بدنش کم آب نشه
و قطره ی بایولاکت هر ۱۲ ساعت ۵قطره

یه زره نبات بده خوب میشه

دخترمنم اسهالع مترونیدازول بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نـورا🩷 مامان نـورا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی