۷ پاسخ

نوش جونتون
به این میگی ترکیدگی؟!

نوش جان خونه منم بدتره🤣از همون استخر بادی وسط خونه مام هست اما دخترم نمیمونه توش اصلا پناه جون میمونه؟جانان در حد ۵ دقیقه😐

نوش جان عزیزم میگم اون استخر بادی سایز چنده قیمتشم میشه بگی ممنون

خونه بچه دار همینه من از صبح ۳ بار جارو برقی روشن کردم بازم الان نگاه میکنم دوباره یه جاهاییرو ریخت و پاش کرده 🥴🥴🥴

نوش جونش از صبح تا شب کار کن باز باوجود بچه همینه

ن بابا اهمیت نده. خونه میپاشع جم میشه باز بزار خوش باشه بچه. من هم بچه پاشونده. هم در حال نقل مکانم😂😂 یک وضعیم

نوش جان. خونه ما ترکیده تره

سوال های مرتبط