مهم اینکه دکترت پیشت باشه وقتی قبول کرده بیاد دولتی چرا پول خصوصی بدی
میرم دولتی الباقی پولمو میزارم برا بچم چیزی میگیرم
صد. در صد خصوصی
اگه وضع مالیتون خوبه صد درصد خصوصی
اگرم نه که دولتی
عزیزم واسه من مهم دکترهست نه بیمارستان دکترت خوب باشه بیمارستان دولتی بیاداوکیه
برا من با زیر میزی دکتر ۱۰۰ میشه خصوصی میرم😊
حقیقتش برای سزارین هزینه میکنم
چون سزارین خیلی حساس وعفونت بعدش خیلی بدههه
من رفتم خصوصی
اصلا هم رسیدگی خاصی نداشتن
راضی نبودم
بروخصوصی من همین اشتباه وپارسال کردم رسیدگیشون افتضاح بودکه متاسفانه بچه مم نموند برام
اینجا بیمارستان دولتی با زیر میزی ۱۸
من کلا نظرم با خصوصیه
خصوصی رسیدگیش بهتره.دولتی انگار طلبکارن ازت
من میرم خصوصی بدون زیر میزی68 هزینشه اگبچموببرن دستگاه شبی40تومنک برااون میگیرن ولی حداقل میدونم بیمارستان خوبیه
بستگی به دولتیش داره چون اونا هم با هم فرق دارن از نظر امکانات و پرسنل
بستگی به بودجتون داره عزیزم اگه با بیمارستان خصوصی رفتن تحت فشار مالی قرار نمیگیری که برو خصوصی در غیر این صورت دکتر همون دکتره بخاطر یه شب بیمارستان خودتونو اذیت نکنید برید دولتی
من خودم چون شکم اول هستم برای سزارین مجبورم برم خصوصی مگر اینکه یه دلیلی داشته باشم که بتونم برم دولتی
دکتر که همون دکتره
ی شب بیمارستان دولتی بودن هم به جایی برنمیخوره
تو این اوضاع گرونی و بی پولی بقیه پول رو بزن به ی زخم زندگیت الکی هزینه اضافی نکن
دکتر من فقط بیمارستان خصوصی بوددکترموعوض کردم .دلیلی نداده برای یه شب حتی شده۱۰تومن اضافه پول به بیمارستان بدم به حاش پس انداز میکنم برای بچه م چه برسه به ۳۰۴۰تومن به
من نامه میگیرم میرمدولتی
بیمارستان همون هست خصوصی و دولتی فرقی نداره و درد رو قراره خودت بکشی و تحمل کنی حتی اگر سزارین باشه پس همون دولتی برو و بقیه پول فرقش ۴۰ تومنه همینو طلا کن واسه خودت یا بچه
بستگی به بیمارستان دولتی که میخای بری داره . بعضی بیمارستان های دولتی از خصوصیا همبهترن و بعضی خصوصیا افتضاحن ...ولی دولتی هم داریم کادر بیمارستان دانشجو و بداخلاق
شرایط شما رو منم دقیقا دارم
ولی با شوهرم نشستیم فکر کردیم گفتم خصوصی چرا برم همون پولو برای بچم چیز بیشتری میخرم چون دکترم هم خصوصی میره هم دولتی
منک میخوام برم دولتی 🤣سزارین دومم نزدیک ۱۰ تومن میشه ب زیر میزی و..
انیسارو نیمه خصوصی دنیا اوردم اون موقع شد ۶ تومن الان شده ۳۵
من که رفتم دولتی بدون یک ریال هزینه چون بیمه داشتم😉
دولتی...همش یه شبه
منکه دولتی میرم پول به دکتر هم نمیدم
صد در صد اگه میشد دولتی میرفتم
من خصوصی رو قبول ندارم چون که کلا برا دو روز میخوام برم چرا پولمو حروم کنم من دوتا زایمان بیمارستان دولتی داشتم راضی بودم
بستگی به شرایطت مالیت داره عزیزم ولی خب من اگر میخواستم سزارین اختیاری بشم حتما با این شرایطی ک میگی میرفتم دولتی الکی پول خصوصی نمیدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.