منم لکه بینی زرد داشتم بعد فهمیدم حاملم
فردا مشخص میشه
فعلا نزن
فعلا صبرکن
نه وقتی خونریزی شروع شد پریود حساب میشه
ن خونریزی ک شروع شد بزن
احتمالا ۲۴ تا ۴۸ ساعت دیگ میاد
دو سه روز دیگه تست بزن به امید خدابارداری🙏🏻🙏🏻🙏🏻
لکه بینی از پریود حساب نمیشه وقتی کامل پریود شدی باید بزنی پریود
منی که هر کاری میکنم پریود بشم
من لکه زرد داشتم حامله شدم
منم همینطور شدم ۷ روز زودتر پریود شدم😂😂😂
عزیزم یکم صبر کن شاید به امید خدا باردار بودی وقتی کامل پذیود شدی بعد بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.