بچه هاتون چند کلمه حرف میزنن؟؟؟؟؟🌼

تصویر
۲۶ پاسخ

اکثرا هر چی میگم تکرار میکنه

کیان فقط میگ ممه هاپو پیشو جوجو دده ابو یعتی آب هم 😐😅اگ رفته باشه یه مامانش تا ۳ سالگی حرف نمیزنه

هیچی..یه مامان و بابا و دد میگفت همونم یادش رفته☹️☹️

فارسی حرف میزنیم باهاش

مامان
بابا
هنو
یعنی هندونه
گاخ یعنی گاز
حموم
نینی
در در
توبت یعنی توپ
شیر
هاپو
اتیش
نام نام
نون
اب
جوجه
پا‌
دست‌
بوس‌
این رو خیلی میگه. یه سری چیزا رم دقتی میگی تکرار میکنه ولی دیگ یادش میره

تقریبا همه چی میگه

نگران شدم🥲🫤پسر من فقط بابا ماما دده اینا میگه!

تقریبا دیگه همه چی میگه جز کلمه های مشکل و سخت
هرچی بگیم تکرار میکنه با زبان بچکانه

نشمردم تا حالا
مامان
مامانی
مامان گلی
ننه
عزیز
بابا
عمه
دایی
دالی
تاتی
اب
ممه
شیر
می می
پی پی
نی نی
هاپو
پیشی
ببعی
یک دو سه چهار پنج شیش
تاب تاب
فک کنم همینا صدای حیوونارو هم ۴-۵ تا حیوونو بلدن . اعضای صورت و بدنشونم بلدن

دختر من امشب میگفت
مامان بیا حرف بزنیم😂😬

دخترم کلا از اول شروع گفتن کلمات دو کلمه ای گفت..مثلا اولین کلمه ش چی هست بوده..بعدش بابا یاد گرفت..الانم هر چی بگیم تکرار میکنه.حدیدا هم دارم بهش یاد میدم آقای غریبه خطرناکه.فعلا پشه ی بدجنس . خطرناکه زیاد میگه

تقريبن جمله ميگه. خيييلي كم. كلمه همه چي ميگه

تکرارمیکنه چیزای ک میگیم

تقریبا ۳۰ کلمه

پسرمن تقریبا 16کلمه اینا دست و پا شکسته میگه

حدود 100 تا

خیلی از کلمه هارو میگه،چیزایی که ما میگیم رو هم تکرار میکنه در کل من توخونه خیلی باهاش حرف میزنم بس که تنهاهستم اما سعی میکنم از کلمات ساده استفاده کنم که هانا راحتتر بتونه بگه،جمله هم که دو کلمه ای میگه مثلا نگاه کن،صبرکن،بابا رفت،اب بده

تغریبا بیشتر کلمه هارو میگ
خاله عمو عمه دایی داداش آجی
مامان بابا مامان جون بابا جون
نم نم دادا توپ بازی آب آش
بیلون(بیرون )
بریم
ابرو
لپ
سیب
جیش
بی بی(مای،بیبی )
مم

هاپو میو جوجو ماهی

فقط دغَ مغَ میکنه هیچی نمیگه میدونم بلده ها اما نمیگه نمیدونم چرا

هیچی نمیگه

زیاد،از الان سرمونو خورده

یهو دایره لغاتش بیشتر شد اول خیلی همکاری نمیکرد و نمیگفت
بابا
علی
مامان
مریم
فاطی
بابا جون
مامان جون
دردر
پا
دست
حموم
اب بازی
تاب تاب عباسی
الله اکبر ـ حلما.هانی. قرتی. هادی. آقا. خانوم. آب. کوکو. ته دیگ
حیدر ـ چایی ـ دوست
حوریا ـ پتو ـ گل . برق
عمه ـ جی جی
توتو ـ ببعی. صدای حیوونا
عمو . ماشین . موتور. هورا. دو سه چهار
دایی . مهتاب . لالا. بالشت. داغ. جیز. چاقو
ممنون . برو.پاشو. بشین.
آینه . نی نی. خاله. نای نای.

عین طوطی شده چند روزه 🤣همه حرفامونو تکرار میکنه

بابابیا متور بریم نیس ابجی مامان بابا اب سیبزمینی عباسی ماشین تقریبا همه کلمات بعلاوه داره جمله بندی میکته مثل مامان نیس بابا رف ابجی نیس متور بریم هان کاکاعو میگه کاکا گو

ماما بابا عمه دایی صدای حیوانات اب نه ممه همینارو..یه مانانا اینجا میگفت بچم از یک سالو پنج ماهگی جمله میگفت الانم هفتا شعر بلده و کامل حرف میزنه😶ینی احساس کردم دخترم دوراز جونش مشکلی داره

بابا ممه اش پا در دوست دارم جیش جیش کردم اسم باباش هم میگه
تاب تاب

سوال های مرتبط

مامان 🐣❤️ مامان 🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی