سلام خانما کسی هفته پنجم خونریزی داشته؟

۶ پاسخ

منم داشتم البته ی روز، دکتر ک رفتم شیاف نداد بهم چون قلبش تشکیل نشده بود دوهفته بعدش رفتم واس قلبش، خداروشکر دیگه لکه بینی هم نداشتم ولی الان شیاف استفاده میکنم

من 28روز خونریزی داشتم نمیدونستم ک باردارم فک میکردم دیوارع رحمم نازکه دو هفته پیش رفتم سونو ک ببینم دیواره رحمم خوب شده گفت خانم شما 6هفته بارداری🤗😍😍😍

من از هفته 5لکه بینی دارم تا الان که 8هفته شدم رفتم سونو فقط ساک بود این هفته باز میرم سونو اگه جنین نبود باید برم بیمارستان برا سقط

بله متأسفانه من
اول لکه بينی بود بعد در عرض ۲ ساعت شد خونریزی و....

گلی اگه لک لانه گزینی داشتی میشه تاپیکم ببینی جواب بدی لطفا مرسی مهربون

من لکه بینی داشتم فوری رفتم بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق و پسته مامان فندوق و پسته هفته یازدهم بارداری