خانوما برای اسهال بروفن خوبه؟

۴ پاسخ

وای ن خطرناکم هست بچه بدترمیشه،بهش شربت زینک بدید اسهالوبندمیاره

من پد لاکت میدم روزی ۵ قطره ولی اسهالش قطع نشد

پدی لاکت بده

پدی لاکت عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادوین🍋 مامان رادوین🍋 ۱۳ ماهگی