۲۶ پاسخ

پيش پزشك مرد بريد اونا همشون سزارين ميكنن..اصلا طبيعي نميتونن زايمان را انجام بدن..من سر بچه اولم دو هفته آخر دكترم و عوض كردم رفتم پيش مرد خيلي هم خوب بود..اول خودم انگار راحت نبودم ..مامانم گفت فكر كن آپانديست و ميخواي در بياري..مرد و زنش فرقي نداره..منم قانع شدم اصلا هم زير ميزي ندادم

دولت خودش دکترا رو به این سمت زیر میزی سوق داد و این کار و براسون آزاد کرد

خب باید چیکار کرد اخه الان ۹۰ درصد دکترا میگیرن

حرف حق❤

درست میگید

منم ی دکتر انتخاب کردم ک هرچی بیمارستان بگیره همونه
ن برا زایمان طبیعی ک بیاد بالا سرم پول میگیره ن سزارین اجباری ن سزارین اختیاری

من سزارین اولم کلی درد و عوارض گرفتم. الان با کلی تحقیق هدفم دکتر با تجربه و منصف هست که دستمزد مناسب تری بگیره حداقل سر اسن زجر نکشم . اینطور که پرسیدم تازه کتر ترین دکترها هم دارن دستمزد میگیرن

والا من دو قلو هستم دکترم می گه ۳۰ کلی گریه و التماس گفت ۲۰ تومن می ترسم چیزی بشه اینقدر قدرت ریسک ندارم دولتی ها پدر آدم و در میارن اینقدر راحت نمیشه گفت پول ندید ، موضوع سلامتی هست

سزارین اجباری رو که نمیتونی خودت دکترت انتخاب کنی،باید بری بیمارستان دولتی اگه بچه اولته که انقد زور بزنی تا خودتو بچه یه قدمی مردن باشید سز میکنن،،شکم دومم اگه قبلیت سزارین بوده باشی میشی سز اجباری نمیتونی بری مطب بهترین دکتر بگی بیا منو سز کن،باید بری بیمارستان پرونده تشکیل بدی هر دکتری کشیک بود عملت کنه
دکترای درجه یکم که کلا پاشون تو بیمارستان دولتی نمیذارن که بخوان کشیک باشن سز اجباری کنن

اسم دکترتون چیه تو بیمارستان بهمن؟

عزیزم من الان سزارین دومم اجباری میشم رفتم بیمارستان دولتی اونا خودشون عمدا میفرستن پیش دکتراشون که زیر میزی بگیرن هرجام که میرم بیمارستان میگه باید نامه داشته باشی پیش هر دکتریم میرم میگه زیر میزی بده چرا دروغ بگم برا منم زور میاد هزینه بدم
الانم تکلیف من چیه؟؟
زنگ زدم از بیمارستان خصوصیم پرسیدم فقط هزینه سزارینو گفته هشتاد تومن بغیر از یک شب بستری وسعم نمیرسه هشتاد تومن بدم به بیمارستان داشتمم نمیدادم میزاشتم کنار برا اینده بچم یه تیکه طلا میخریدم به دردش میخورد
ینی من پیش هرکی رفتم یه نرخی تعیین کردن یام که نگفتن و گفتن تا زایمان تو نرخ تغییر میکنه از الان نمیتونیم بگیم
بقران که پول زوره من درهرصورت سزارینم بچه هامم شیر بع شیر شدن نمیدونم چیکار کنم کاریم از دستم برنمیاد

من دوستم خواهرش ۲هفته مونده به زایمان مجبور شد دکترشو عوض کنه چون دکتره دستمزد سکه میگرفت و سکه کشید بالا. دکتر هیچی نگفت خیلی راحت نامه بستری داد.

والا تاجایی که میدونم نمیشه دکتر رو لعن و نفرین کرد اولا توی همه جای جهان بیمه ها هزینه های جراحی ملت رو پوشش میدن که خداروشکر نداریم . دوما توی همه جای جهان دستمزد دکتر یک چیز معقولیه که از طرف بیمارستان و دولت پرداخت میشه ، حالا اینکه دولت ما دزده و پول دکتر رو نمیده و دکتر هم مجبوره از مردم بگیره دیگه بحث جداییه حالا آنقدر لعن و نفرین کنید که همین دکتر های خوبم پاشن مهاجرت کنن از آخر ما بمونیم با یک مشت پزشک ای که دست راست و چپشون رو تشخیص نمیدن

خب ماهم می‌دونیم مگه نمی‌دونیم ولی وقت مثلا بنده زیرنظر دکتر هستم برای سزارین دوم ۱۲ملیون هزینه میگیره برای سزارین اولی هم ۱۲ملیون دستمزد .اونوقت چیکار باید کنم؟؟؟بیمارستانم برم برای سزارین میگن باید دکترت بیاد وقت عمل برات بگیره نامه سزارین بهت بده بیادعملت کنه
مثلا نمیشه که برم بیمارستان بگم سزارین دومی ام وقت سزارین میخام قبولم نمیکنن باید دکترم نامه بده دکترم بیاد اونوقت مجبور ب هزینه ب دکتر دادنم

آفرین بهت دقیقا👌👌
جایی هست که گزارششونو بدیم؟؟

اره بخدا.من سزارین دومم هست.بیمارستان دولتی گفته ۲۰ ملیون میگیرم.بری هم شکایت کنی لج میکنن عملت نمیکنن

کلن دکتر ها زیر میز میگرن واسه یک کچ پا ساده 5م زیر میزی دادم تا تو اتاق عمل بچم کچ بگیره یا نه باید تا کی می‌خوابید بچه 3سال با پا پین که کدوم دکتر پیدا بشه زیر میزی بگیر عمل کنه خدا دکتر لعنت کنه بخاطر پول مردم زجر میدن تو بیمارستان دولتی

سزارین اختیاری دکتر من ۵۰ تومن جدا از بیمارستان میگیره
به شدددت ترس طبیعی دارم ، ۶ تا دکتر رفتم ویزیت شدم صحبت کردم گفتن مشکلی نداری و باید شکم اوله طبیعی بیاری دست ما نیست قانونه ،که آخر یه دکتر گفت درست میکنم ولی ۵۰ تومن میگیره😬

ولی من چون دکترم دستش خوب بود برای این زایمانمم میخوام برم پیش خودش تاببینیم خدا چی میخواد

والا من زایمان دومم هستش و اولی رو سزارین بودم مسلما باید سزارین بشم اینبارم اما دکتر گفت ۳۰ میلیون جدا از هزینه بیمارستان باید بدی تا انجام بدم زایمانتو واقعا نمیدونم چیکار کنم هرجام که میرم میفهمن دکترم این پزشک قبولم نمیکنن میترسن ازش

پس چطوری یه سری بیمارستانا گرونترن؟یعنی دستمزد بیشتری ب دکتر میدن؟؟؟؟

چی بگم وا دوست من بچش بریچ بود دستمزدم نداد

اصلا نیس من یکی پیدا کردم که خودش دستمزد نمی گیره ولی به جاش فقط تو بهترین بیمارستان شیراز زایمان میکنه

حالا چقدر برای اختیاری میگیرن؟

مرجعی هست که ازش شکایت کنیم؟؟ اخه وسط راه دکتر عوض کنیم‌خیلی دکترا قبول نمیکنن من سز بچه اولم همین بلا سرم اومد دست و بالمون خالی بود هرجا میرفتم یا پول میخواستن یا میگفتن اژ ۷ ماه به بالا قبول نمیکنیم اخرش مونذم دردم بگیره نگرفت رفتم بیمارستان با کلی بدبختی بچم بع دنیا اومد

👏👏👏

👍👍👍👍👍

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری