خانما اینا چیه به پای پسرم زده؟

تصویر
۱۷ پاسخ

پسر منم شد بردم دکتر گفت شایع شده زیاد و قارچه
۴ تا پماد داد قاطی کردم چند روز زدم خوب شد
فکنم باشه تو تاپیکام.برای یکی از مامانا پمادارو فرستادم
گفته بود پماد ۱ لایه نازک ۲ هم نازک ۳ هم نازک
۴ بزنم زیاد
عکسی که گذاشته بودم روشون عدد داره.
یخر بزن

عزیزم شاید حساسیت داره از پماد یا پوشک

یهو اینجوری شده؟
زخماش خشک‌شده انگار

عزیزم پسرم منم همین بود زیادبازش بزار پوشکش نکن هرروز بشورش بعد روغن نباتی بزن بخدا من این کارو کردم دوروزه خوب شد همه بهم گفتن آفرین دکتر زینک بهش داد اصلا خوبش نکرد خودم خوبش کردم

حساسیته ولی ببر متخصص بهتره

ابله مرغان نباشه

حتما ببر متخصص اطفال

دکتر ببر...احتمالا حساسیته

ببر دکتر حتما

شاید تو چیزی خوردی که نساخته بهت خود آدم متوجه نمیشه چون بچه شیر رو میخوره رو اون تاثیر میزارن
منم گرمی جات میخورم با معدم بهم می‌ریزه دخترم بدنش اینجوری میشه

ببرش دكتر

عرق سوز شده پسر منم شده بود بردم دکتر بهش کالاندولا و کلومازول داد دوسه بار زدم خوب شد

حساسیت به پوشک نیست آیا

شاید حساسیت کرده به پوشک پمادبتامتازون بزن کمی باز بمونه

یا گرمی خوردی یا حساسیت به پروتیین گاوی هستش

فقط پاش زده؟

به پوشک حساسیت داده یا خودت چیز ناسازگارخوردی بچه ریخته بیرون بدنش

سوال های مرتبط

مامان مانیار🫀 مامان مانیار🫀 ۱۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پسمل خوشگله مامان پسمل خوشگله ۳ ماهگی