۳ پاسخ

منم دارم درد پریودی
یه وقتا زیاد یه وقتا کم

اره عزیزم منم خیلی درد پریودی دارم فقط با دراز کشیدن خوب میشم چ بشینم چ راه برم درد دارم معاینه شدم یک سانت دهانه رحمم بازه

انقباضه رحمه دراز میکشی بهتر نمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان آقاعلی‌اکبر🩵 مامان آقاعلی‌اکبر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری