۶ پاسخ

طبيعيه بچه سنگين شده فشار مياره زير شكمتو شال ببند

ماه نهم این دردا طبیعیه دیگه اگه منظم بشه باید بری دکتر

وای منم همینطوریم اصلا نمیتونم بخابم کم مونده گریم بگیره😓

منم همین دردا رو دارم
هفته 23بارداری ام استامینوفن خوردم یکم بهترم

منم دقیقا اینجوریم

منم مث توام عزیزم . 🥲

سوال های مرتبط