ما بیمه نداریم امروز رفتم ۱۵۰۰ دادم خودمو بیمه کردم با بیمه سلامت زایملن تو دولتی ۲.۳ تومنه
تهران .سزارین با بیمه تامین اجتماعی .بیمارستان الغدیر
۴۵-۵۰ تومن
تهران خصوصی سزارین ۸۰طبیعی ۷۵
تو شهر ما بیمارستان دولتی حدودا ۱۵تومن
خصوصی ۷۰تومن
سزارین و طبیعی یکیه قیمتش خیلی کم تقاوت داره
سزارین بیمارستان ۳۵
طبیعی بدون بیمه تو بیمارستان دولتی 18میلیون شهرای دیگه رو نمیدونم
ازاد بین ۱۰۰تا۱۸۰
هربیمارستان فرق داره دیگه بستگی داره کجا بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.