سلام هزینه زایمان طبیعی یا سزارین برای زنان بدو بیمه چند است

۸ پاسخ

ما بیمه نداریم امروز رفتم ۱۵۰۰ دادم خودمو بیمه کردم با بیمه سلامت زایملن تو دولتی ۲.۳ تومنه

تهران .سزارین با بیمه تامین اجتماعی .بیمارستان الغدیر
۴۵-۵۰ تومن

تهران خصوصی سزارین ۸۰طبیعی ۷۵

تو شهر ما بیمارستان دولتی حدودا ۱۵تومن
خصوصی ۷۰تومن
سزارین و طبیعی یکیه قیمتش خیلی کم تقاوت داره

سزارین بیمارستان ۳۵

طبیعی بدون بیمه تو بیمارستان دولتی 18میلیون شهرای دیگه رو نمیدونم

ازاد بین ۱۰۰تا۱۸۰

هربیمارستان فرق داره دیگه بستگی داره کجا بری

سوال های مرتبط