۷ پاسخ

من ۱۶ خریدم

۱۶بگیر

۲۰ رو که نمیتونه سوار شه
من ۱۶ گرفتم که اونم با تلاش زیاد باید خودش سوار شه

۲۰ با کمکی

واسه دخترم ۲۰ خریدم

سایز بزرگ نگیر که نتونه سوار شه

ببین اگه الان میخوایی استفاده کنه ۱۶ ولی برای سال دیگه یا دوسالدیگه میخوایی ۲۰ بگیراما اگه از نزدیک ببینی خیلی فرقی نداره بازم پسرت را ببراگه قدبلندباشه ۲۰ هم شاید بتونه استفاده کنه

سوال های مرتبط