تا میتونی خنکی و مایعات بده
ببرش دکتر بهش دارو میده
سلام فقط نزار بخاره وبکنه چون جاش میمونه بعد چیزای خنک بده خارششو کم کنه من وقتی گرفته بودم مامانم خاکشیر روزی یه بار بهم میداد که نمیزاشت زیاد بخاره بعد از دارو خونه یه پماد هست صورتی رنگه الان اسمش یادم نیست رو جوشاش بگیر بزن بعد اگه بچه کوچکتر یل کسی که نگرفته تو خونه اونو ازش دور کنید روزی یک ساعت لباساشو دربیار یه لباس بند خنک بده بپوشه
شاید این پیشنهادی که دارم میدم یکم عجیب و اینا باشه اما خودم امتحانش کردم و بقیه هم سپردم و نتیجه گرفتن من دخترمو بردم دستشویی حموم دادم ن اینکه شامپو و اینا زدم ن با کمک ی نفر تو تشت آب گذاشتم بردمش تو دستشویی رو سرش و بدنش آب ریختم بعدشم با حوله پیچوندم اوردم بیرون ولی برعکس داداشش تب نکرد و زودتر خوب شد دوست داشتین شماهم امتحانش کنین بهرحال اون بچس و ابله خیلی درد داره
پماد کالامین واسش بخر بزن جای ک ابله دراومده شیرینی بهش بده روزی دوبار حموم کنه عنبرنسا رو دود بده وقتی توی حمومه دور بدنش خیلی زود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.