دکتر واسه چکاپ بردی زایمانتون چی بوده از من طبیعی بود سرشونه شکسته بود بعد دوهفته گریه فلان فهمیدیم
سعی کن تا وقتی بچه قشنگ جون بگیره از زیر بغلش نگیری از زیر سر و باسنش بگیر
اره دختر منم همینجوریه
با وازلین کمرشو خوب ماساژ بده بعد گرم نگه ش دار تا آروم بشه خوب میشه
ببین نسوخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.