۵ پاسخ

اره من کل بارداریم علائم نداشتم

اره عزیزم خیلیم طبیعیه زوده هنوز

انشالله ک هیچ علائمی نداشته باشی از ویار.. لذت ببر

اره.

بله معمولا بخواد شروع بشه از یکی دو هفته دیگه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین‌‌زهرا💗 مامان نازنین‌‌زهرا💗 ۵ سالگی