سینه هام پر شده شیر داره میترکه چیکار کنم

۲۰ پاسخ

به دکتر بگو الان نباید شیر بیاد

عزیز دلم اصلا نمیدونم چی بگم بخدا خیلی ناراحت شدم حتما حکمتی بوده شاید خدا میخواد امتحانت کنه ولی از اون جایی که شناختمت دختر با ایمان و قوی هستی خدا بزرگه مطمئن باش یه روزی برات جبران میکنه ،
منم شرایطم مثل تو بوده ، همشهری هم هستیم کار چیزی داشتی بهم بگو شمارمو میزار برات ذخیره کن بعد حذف میکنم اگه خواستی در ارتباط باشیم و حرف بزنیم .

منم بعد سقطم همين جوري شدم
من همش زير دوش فشارشون ميدادم شيرم ميومد بعد يه مدت خودش تموم شد

من چن وقته نیومدم تو صفحه ت
الان اومدم دیدم چ اتفاقی افتاده

خیلیییییی ناراحت شدم برات عزیزم😔
خیلی سختی کشیدی این چند ماه🥲
اما از امید به خدا غافل نشو اینا همش یه امتحانه🥺امیدوارم خدا بهت صبر و امید بی نهایت بده گلم.هیچوقت از خدا گله نکن چون حتما صلاح و مصلحتی در این اتفاقا بوده،خیلی ناراحت شدم برات واقعا🥺

بمیرم برات💔

الله اکبر 😭😭😭
قلبم به درد اومد خدا شاهده
خدا برات جبران خیر کنه فقط

منم اینجور بودم
با یه سوتین سفت ببندش اصلا هم بهش دست نزن نه خودت نه همسرت ... بعد خودش خشک میشه

کمپرس سرد بزار روش اصلا ندوش فقط یخ بزار روش هم دردش میره هم شیر

متاسفم عزیزم ایشالا که خدا برات بهتر جبران کنه واقعا قلبم درد گرفت 💔😭😭😭

عزیزم اصلا شیرتو ندوش چون باعث میشه شیرت خشک نشه..حتما برو از داروخونه قرص کابرگولین بخر بخور..در عرض دو روز خشک میشه .منم سه ماه پیش دقیق شرایط تو برام پیش اومد از درد سینه داشتم میمردم‌که دکتر بهم اون قرصو داد هم شیرم خشک شد هم دردش آروم شد

عزیزم منم حالتو درک میکنم منم ۱۹ هفته زایمان کردم
سینه هام پر شیر شده بدوشش وگرنه خیلی اذیت میشی

عزیزم 😔من خیلی شوکه شدم
نمیدونم چی بگم
و هیچ کدوم از تاپیک هات نمیومدن😭
خدادبهت صبر عزیزم
از خدا میخوام بتونی طعم مادرشدن یه زودی بچشی😭❤️

منم سه سال پیش تو ۳۷هفته زایمان کردم و نموند 😭حال این روزای تورو درک‌میکنم خدا هیچ بنده ای و روبا بچت اش امتحان نکنه خیلی سخته خدا کمکت میکنه این روزارم میگذرونی ولی یه گوشه از قلبت همیشه میسوزه من با این که دوباره باردارم و اینم دختره ولی هنوزم برا اون جیگرم خونه و گریه میکنم 😭دعا میکنم برات زودتر بتونی سر پاشیو خدا برات جبران میکنه مطمئنم توام با دل شکستت از خدا بخواه برا هیچ مادری اتفاق نیوفته 🤲🏻

شما ک زایمان کردین شیر دوش بگی شیر تو کم کم بکش

اصلا بهش دست نزن قرص خشک کننده بخور و با یه سوتین ببند ک شل نباشه
با اب یخ بگو یکی بزنه بهش
بمیرم برات
همه اینا رو من گذروندم چ دوران سختی بود خیلی 💔💔💔💔💔💔💔💔😓😓😓😓😓خدا سر دشمن آدمم نیارع
خدا بهت کمک کنه و صبر زینبی بده

عزیزم 😔کمپرس یخ بزار روش

چرب کن ترک نکنه دستکاری هم نکن ک راهش باز نشه

مال منم همش حالت کشیدگی و سوزش داره ولی بنظرم از هورموناست نه شیر

چقدر زودددد

از الان ؟؟واقعا؟؟؟چ جالب

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی
مامان دوتا فرشته کوچولو مامان دوتا فرشته کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری