من تو بارداری شیاف پروژسترون میزدم خیلی خوب بود
شاید قلنج گرفتی؟
یعنی کمر درد داری؟برو اورژانس مامایی تو بیمارستان همین دولتی ها .
باید بری دکتر عزیزم خب بارداری نمیتونی مسکن هم بخوری ک
منم همین الان دارم گریه میکنم از درد منم گرفتارم
بچت ۶ماهشه بعد بارداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.