۶ پاسخ

من تو بارداری شیاف پروژسترون میزدم خیلی خوب بود

شاید قلنج گرفتی؟

یعنی کمر درد داری؟برو اورژانس مامایی تو بیمارستان همین دولتی ها .

باید بری دکتر عزیزم خب بارداری نمیتونی مسکن هم بخوری ک

منم همین الان دارم گریه میکنم از درد منم گرفتارم

بچت ۶ماهشه بعد بارداری؟

سوال های مرتبط