خانما درد لگن و کشاله ران دارم دوروزه طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم دارم ولی به من گفتن چون بچه بریچ هست

میگن این درد برای اینه که سر بچه اومده تو لگن

منم دارم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی