من زایمان زودرس داشتم خیلی از صفر استفاده کردم تا وقتی ک سه کیلو شد از یک استفادع کردم
شمام یک استفادع کن
رو خوده بسته بندی مای بی بی نوشته چن کیلو تا چن کیلو میتونی چ شماره ای استفاده کنی
عزیزم من اصلا صفر رو استفاده نکردم یک گذاشتم چون پس میداد یک
من کلا یک بسته صفر استفاده کردم
یک بگیر بنظرم
من دخترم ۳۴۰۰ بود از اول یک بستم اوایلش یکم بزرگ بود ولی بعد دوهفته اوکی شد پاهاش تپل بود سایز صفر اذیت میکرد یک میبستم
سایز۰ برای نوزاد نارسه باید از اول سایز۱ میزدی. من پسر اولم ۲۷۰۰بود بدنیا اومد از اول سایز۱ زدم. سایز۱ از ۲۵۰۰کیلو هست
من ۳ به دنیا اومد از اول ۱ بستم روش زده ۳ تا ۵ کیلو
دختر من 2400به دنیا اومد از همون اول یک بستم حالا دارم سایز دو می زنم
بچم سه کیلو بود تا ده روز سایز صفر میزدم براش دیگه بعدش پاهاش رو اذیت میکرد یک زدم
منم بچم ۳۳۰۰ بود تا ۱۷ روزگی از صفر استفاده کردم
من کلا صفرنخریدم از یک شروع کردم
۳۶۰۰بدنیااومد
دخترم ۳۶۰۰ بود یه هفته بستم بعد یک زدم
همون یک بخر بزن رونهاش اذیت نشه
ببین اگه کوچیک شده واسش و رونش رو اذیت میکنه یک بگیر
ثبت احوال اجازه این اسمو داد عزیزم ؟
ببین خب پس نزنه اوکیه و رونش اذیت نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.