منم تنبلی داشتم فک کنم الان هم دارم از ۱۶سالگی با قرص پریود شدم همه دکترارو گشتم چند سال اصلاح سبک کردم نزدیک ۵سال لب به نوشابه نزدم هیچ وسایل سوپر مارکتی کیک و شیرینی و دسر نخوردم خودم مربی شنام و رشتمم تربیت بدنی قشنگ ورزش میکردم در حدی که اصلا چربی نداشتم همیشه بدنم رو فرم الان ورزش های سبک میکنم کلی ویتامین مینداختم سه مال آخر. اسید فولیک. کوکیوتن. شوهرم اکتی اید مصرف میکرد این ماه روز های تخمگذاری قشنگ اقدام کردم و شکر خدا این ماه هم گرفت. قشنگم اگه سبک زندگیتو عوض کنی انشالله نتیجه میگیری
سلام چند بار این متن فرستادم بازم میفرستم
دارو گیاهی مال خداست وقتی پزشک دارو گیاهی قبول نداره پس با خداوند مخالفت میکند شماها گمراه شدین درمان راحت اعتقاد به خداوند بزرگ سخت شده
اگر کیست تخمدان داری درمان کیست تخمدان طب اسلامی یا طب دین
اگر تنبلی تخمدان داری درمان تنبلی تخمدان طب اسلامی
هر نوع بیماری دارید گوگل سرچ بزنید نوع بیماری توصیح بدین حتی میتوانید علت بیماری سرچ بزنید
متلا علت تنبلی تخمدان طب اسلامی یا طب سنتی
علت تنبلی تخمدان طب اسلامی یا طب سنتی
بخدا قسم به این ماه عزیز قسم خداوند شفا در گیاهان آفریده برده دست پزشک نشوید رو بیاورید در خانه خداوند روزی که غذای انسان شیمیایی شد باید این همه بیماری پیدا شود این همه غذای مواد نگه دارنده ابا اینها سیب سلامت دارد یا خیر پس بخورید بیمار شوید برده دست پزشک خود دانید
سلام عزیزان وقتی یک انسان که پزشک هست با طب خداوند بزرگ مخالف هست شما نباید گمراه باشید شما آگاه باشید که خداوند شفا را در گیاهان آفریده
همینطور که کبک بلدرچين آهو خرگوش عقرب مار لاکپشت ماهی روباه مرغ بلدرچين گرگ گاو الاغ کلاغ از گیاهانی که خداوند آفریده استفاده کردند و هیچ کدام مشکل نازایی ندارند اگر خرگوش کاهو میخوره ما هم میخوریم اگر گنجشک گندم میخورد ماهم میخوریم اگر آهو خربزه میخورد ما هم میخوریم پس خداوند غذای انسان و حیوانات با هم آفریده
درصورتی که انسان از طریق غذای شیمایی انسانهای دیگر بیمار میکند برده خو دش میکند
فرص کنید یک کنثرو لوبیا خورشت درست کردین اینو چند روز میشود نگه داشت بعد خورد در صورتی که داخل مغازه 6 ماه الی 2 سال نگه میدارند به خورد انسانها میداند خوب مشخصه باید برده وزارت بهداشت شوید کنتروها کمگوتها آب میوه ها کیگس پفک روغن مایع و جامد یا بهتر بگم نفت پالم نمک ید دار سوسیس کالباس گوشت خر گربه آیا اینها مهر وزارت بهداشت داره یا خیر
یک کلام طب سنتی طب خداست این غذاها پرهیز کنید گیاهان استفاده کنید به خدا قسم همه شماها درمان میشوید
طبیب محمدی دوست دار انسانهای گمراه
سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها میکنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انتظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده میکنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696
رحم دموی یا گرم تر نیازی به دارو نیست
خانمها با انجام سونو مشخص میکنند که فولیکول ازاد شده عفونت تنبلی تخندان ندارند قاعدگی منظم بوده و مشکلاتی ندارند در این زمینه اکر باردار نمیشود مشکل از اسپرم شوهر میباشد
علائم ضعف اسپرم
زود انزالی اقایان
ضعف اسپرم
کم تحرکی اسپرم
علت این مشکل بخاطر سبک زندگی اشتباه میباشد
مثلا خوردن قهوه
متادون
مخدرات
لبنیات مخصوصا پنیر که باعث لز بین رفتن اسپرم میشود
دوغ ماست کشک
انواع ترشیجات باعث از بین رفتن اسپرم میشود
توضیحات بیشتر وات پیام بزارین
09013308696
علائم رحم سوداوی
احساس نا امیدی گوشه گیر شدن فکر خیال زیاد خشکی واژن زمان رابطه جنسی خون ریزی کم
رنگ پوست تیره
فیبرم ضخامت دیواره رحم و نازایی
علت این بیماری رسوبات خون یا سوداوی بودن بدن است
توضیحات بیشتر یک پیام ساده وات ساپ بفرستین
09013308696
علائم رحم بلغمی یا سرد
یک عفونت رحم کیست تخمدان تنبلی تخمدان نازائی و ....
اگر دست به پهلوی خود بزنید میبینید احسال سردی ناحیه شکم پهلو دارید
خود شما فکرش کنید اگر اسپرم وارد رحم شود یعنی یک بچه داخل شکم شما میخواهد بزرگ شود با این دمای سرد زنده میماند خوب مشخص هست که از بین میرود
قدم اول لبنیات ترشیجات نخورید خیار گوجه کاهو بزارید کنار
اکر متوجه رحم بلغمی یا سرد نیستی یک پیامک به این شماره بفرستین تا علت این همه سال چشم انتظاری برای شما بصورت رایگان توضیح داده شود
09013308696
کسانی که رحم صفراوی دارند
این علائم دارند
خشکی دهان
اتش زیاد
عصبانیت بیش از احد
از کوره در رفتن
جلو افتادن قاعدگی
زمان نزدیکی احساس داغی رحم
این نوع طبع رحم اسپرم میسوزاند
یک مثل بزنم فرض کنید رحم یک ظرف اب باشد اسپرم هم ماهی حساب کنید اگر ماهی داخل ظرف اب داغ بزارید زنده میماند
پس اول پرهیز کنید نکته این متن برای رحم گرم میباشد
یک استکان سرکه داخل یک تشت اب بریزید ۵ روز بعد از پاکی ۵ شب نزدیکی کنید
در ضمن در صورتی که ادویه جات نخورد کسانی که طبع رحم گرم دارند
اگر برای تشخیص مشکل داشتین به این شماره وات ساپ یک پیام ساده بفرستین
09013308696
رحم ۴ طبع دارد
رحم صفراوی
رحم بلغمی
رحم سوداوی
رحم دموی
صفرا به معنی اتش
بلغم به معنی اب
سودا به معنی خاک
دم به معنی معتدل بودن
هر کدام از شماها کیست تخمدان یا تنبلی تخمدان دارید دست روی پهلوی خود بزارید احساس سردی شدید میکنید
علت کیست تخمدان و چسپندگی و عفونت نازایی از سردی رحم میباشد
سلام این متن با دقت بخوانید علت تنبلی تخمدان و کیست تخمدان چسپندگی رحم و غیره
سلام عزیزم بنده هم کیست تخمدان و تنبلی تخمدان داشتم یکی از اشناهامون یک شماره به بنده دادند من تماس گرفتم حدود ۲۰ روزه کیستم برطرف شد دستوراتش ادامه دادم ۲ ماهه باردار شدم
۰۹۰۱۳۳۰۸۶۹۶ یک پیامک ساده براش بفرستین اولین موقعیت جواب میدن
سلام عزیزان بنده با طب سنتی محمدی تماس گرفتم برام وقت گذاشتن کامل راهنماییم کردن شما هم اگر دوست دارید تماس بگیرید کامل راهنمایی میکنند 09013308696
قرص اسید فولیک و دوفامد و چنتا دیگه خوردم بعدش امپول آزاد سازی زدم بعدش باردار شدم البته هفت ماه رفتم دکتر
سلام درمان قطعی تنبلی تخمدان کیست فیبرم چسپندگی رحم ازو اسپرم کم تحرکی اسپرم واریکوسل
09013308696
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
دوستان عزیز سلام
طب سنتی اسلامی شهرستان کوار محمدی
عزیزان بزرگوار طب سنتی طب خداست دارو گیاهی مال خداست کی میخواهیم از این گمراهی اگاه شویم خدا میداند
(متن بادقت بخوان)؟
در علم پزشکی اگر درمانی بود این همه عمل جراحی نبود چند مورد توضیح میدم
عمل چشم ، گوش ، بینی ، تیروئید ، لوزه ، گردن ، قلب ، کبد ، کیسه صفرا ، معده ، روده ، طهال ، اپاندیس ، کلیه ، کیست ، فیبرم ، دیسک کمر و سیاتیک میخچه ای وی اف ای یو ای رحم اجاره ای اسپرم اهدایی ، .........
ایا خداوند ابزار عمل جراحی فرستاده
علت بیماری ها از طریق تماس توضیح داده میشود چون متن زیاد میشه و توضیحات هم زیاد
اگر خداوند دردی به بندش داده ۷۰ نوع درمان داده
نوع بیماری و چند مدت این مشکل دارید پیامک کنید یا تماس بگیرید
ساعت تماس ۹ صبح الی ۱۲
۱۵ الی ۱۹ عصر
09013308696
بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان عزیز سلام
ایا اطلاع دارید گمراه شدین متن با دقت بخوان
ایا اطلاع دارید در علم پزشکی هر نوع بیماری میگن عمل جراحی
چشم گوش مغز تیروئید لوزه بینی گردن کبد صفرا قلب معده روده طهال اپاندیس کلیه دیسک کمر سیاتیک واریس کیست تخمدان فیبرم چسپندگی رحم کیست شکلاتی سنگ کلیه پرستات بواسیر و غیره اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود عمل جراحی بود
ایا از قدیم این همه بیماری بود
علت این همه بماری غذاهای شیمیایی که از سوپر مارکت خارج میشود به وجود امد یک مثل اگر یک خورشت بادمجان یا لوبیا داخل خانه درست کنید برای نهار چند روز میشود نگه داشت بعد استفاده کرد مشخصه یک وعده بیشتر نمیشود استفاده کرد ولی متاسفانه همین غذا ۶ ماه الی ۲ سال نگه میدارند به خورد انسان میدهند
اب میوه ها کنثروها روغن مایع و جامد نمک ید دار چیپس پفک تنقلات و غیره
حدف من این بود که بروید سراغ خداوند بزرگ و از داروهای گیاهی استفاده کنید
همینطور که گنجشک خرگوش اهنو قناری فیل عقرب ماار ماهی شیر کبوتر مرغ همه انسانها و حیوانا ت از گیاهان استفاده میکنند و هیچ نوع بیماری ندارند بدوید سراغ خداوند بزرگ شفا در گیاهان هست
طبیب محمدی
09013308696
من یه سری دارو دارم که خودم باهاشون باردار شدم.پلمپ هستن
خواستی زیر قیمت داروخانه بهت میدم
در ضمن به من گفتن تنبلی تخمدان شدید داری
گلم من تقریبا هشت ماه اقدام بودم ولی باردار نشدم
ورزش کردم
دکتر رفتم دارو نوشت
چند ماه مصرف کردم ولی تاثیر نداشت
حتی ماه قبل بارداریمم وسط سیکلم سونو دادم گفت فولیکول بالغ نداری
تحت نظر دکتر دیگه ای رفتم همون دارو هارو نوشت اوابوست هم اضافه کرد و واقعا من بارداریمو از اون قرص میدونم
منم دارم ۳سال باردارنشده ام تواقدامم
من تنبلی شدید داشتم
منم با اصلاح سبکو قرص ال دی واسپرین و اینو فولیکجواب گرفتم
منم خفیف داشتم دکترم مکمل موتا داد بهم باردار شدم
گیاهیه ضرر هم نداره
برای منم خیلی خفیف بود ، دکتر میگفت تنبلی خفیف مانع باروری نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.