۱ پاسخ

اره بعد از زایمان یه نامه از دکترت،خلاصه پرونده بیمارستان،یه نامه از شرکت محل کارت،عکس شناسنامه خودت و بچه رو تا سایت تامین اجتماعی ثبت میکنی

سوال های مرتبط

مامان هستی و پناه🩷🩷 مامان هستی و پناه🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وپنجم بارداری