منم نگرفتم
البته دختر من شیر خشکیه
روز یبار شیرپاستوریزه میخوره
یبارم قبل خواب شیرخشک
تولدش مبارک حتما که نباید تا ۲ سال از شیر بگیریم بچه رو ،منم یکماه و ۱۸ روز بیشتر از دو سال شیر دادم ولی خیلی راحت گرفتمش
تولدش مبارک من ۵روزه از شیر گرفتم راحت شدیم هردو
دست رو دلم نزار که خونه. دیشب تا خود صبح یسره برا شیر گریه کردن😭
منم نگرفتم
تولدش مبارک🎉
فکرش سخته اماعملش راحتتره
امتحان کن
عزیزم تولدش مبارک باشه. نگران نباش منم هنوز نگرفتمش و فعلا هم نمیخوام بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.