من امسال دلم میخواد تم قرمز بزنم براش
لبلسش و کیک و بادکنک
من ی دیزاین ساده میزنم مثلا اینشکلی توی باغ ی تولد میگیرم براش
برید پارک یا بوستانی جایی واسش تولد بگیرید که واسش یادگاری بمونه
منم نمیدونم اصلا فک نکنم بتونم براش تولد بگیرم ولی کیک رو حتما میگیرم براش چون هم تو ماه صفره هم اینکه مادرشوهرم مریضه و دستمون خالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.