مامانای دختر دار بیاین ایده تولد بدین🥺😁

۴ پاسخ

من امسال دلم میخواد تم قرمز بزنم براش
لبلسش و کیک و بادکنک

من ی دیزاین ساده میزنم مثلا اینشکلی توی باغ ی تولد میگیرم براش

تصویر

برید پارک یا بوستانی جایی واسش تولد بگیرید که واسش یادگاری بمونه

منم نمی‌دونم اصلا فک نکنم بتونم براش تولد بگیرم ولی کیک رو حتما میگیرم براش چون هم تو ماه صفره هم اینکه مادرشوهرم مریضه و دستمون خالی

سوال های مرتبط