۷ پاسخ

مبارک باشه قدم نورسیده گلم
دکتر به من گفت ۳روز بعد از ترخیص کلا پانسمانت رو بردار و بزار بخیه‌هات هوا بخورن
راستش من اصلا زخمم رو نشستم برعکس خیلی از مامانا که هر روز با شامپوبچه میشورن من فقط دوبار تا ۱۰ روز اول رفتم حمام و با سشواربادسرد زخمم رو خشک کردم و کمربندمو بستم از ۴ساعت بعد سزارینم نه زخمم ترشح داشت نه به مشکل برخوردم اینقدر هم دکترم راضی بود بعد کشیدن بخیه هم ترمیم‌کننده زدم هیچ اثری از جای بخیه و زخم نیست شکمم صاف صاف شده اگه کسی شکممو ببینه باورش نمیشه که من بارداربودم و بخیه زدن😊🥰توصیه میکنم بهت فقط زخمت رو خشک نگه دار روزی ۵بار هم تو خونه آروم آروم هربار۱۵دقیقه راه برو ۵روزدیگه کاملا سلامتی و میتونی براخودت کارای خونه رو هم انجام بدی🥰🥰🥰

بعد ۳ روز برو‌ حموم بکن بچها میگفتن آب بخوره خودش کنده میشه ولی من خودم کندم با شامپو بجه هر دفعه میشستم و با سشوار خشک میکردم.

من یک روز که بیمارستان بودم دکتر فردا بکن و برو حموم

سه روز

به من گفت دو روز بعد جراحی برو حموم زیر دوش چسبو‌ در بیار جای عملو با شامپو بچه بشور و با سشوار خشکش کن
البته من حوصلم نکشید فردای عملم رفتم حموم

من دکترم گفت بعد ۳ روز برو حمام کنده میشه خودش و رفتم و کنده شد با شامپو بچه شستم و سشوار گرفتم و خشک کردم

سه روز ب من گفت
یک روز ک بیمارستان بودم
گفت فردا نه پس فردا بکن چسبشو

سوال های مرتبط