مبارک باشه قدم نورسیده گلم
دکتر به من گفت ۳روز بعد از ترخیص کلا پانسمانت رو بردار و بزار بخیههات هوا بخورن
راستش من اصلا زخمم رو نشستم برعکس خیلی از مامانا که هر روز با شامپوبچه میشورن من فقط دوبار تا ۱۰ روز اول رفتم حمام و با سشواربادسرد زخمم رو خشک کردم و کمربندمو بستم از ۴ساعت بعد سزارینم نه زخمم ترشح داشت نه به مشکل برخوردم اینقدر هم دکترم راضی بود بعد کشیدن بخیه هم ترمیمکننده زدم هیچ اثری از جای بخیه و زخم نیست شکمم صاف صاف شده اگه کسی شکممو ببینه باورش نمیشه که من بارداربودم و بخیه زدن😊🥰توصیه میکنم بهت فقط زخمت رو خشک نگه دار روزی ۵بار هم تو خونه آروم آروم هربار۱۵دقیقه راه برو ۵روزدیگه کاملا سلامتی و میتونی براخودت کارای خونه رو هم انجام بدی🥰🥰🥰
بعد ۳ روز برو حموم بکن بچها میگفتن آب بخوره خودش کنده میشه ولی من خودم کندم با شامپو بجه هر دفعه میشستم و با سشوار خشک میکردم.
من یک روز که بیمارستان بودم دکتر فردا بکن و برو حموم
سه روز
به من گفت دو روز بعد جراحی برو حموم زیر دوش چسبو در بیار جای عملو با شامپو بچه بشور و با سشوار خشکش کن
البته من حوصلم نکشید فردای عملم رفتم حموم
من دکترم گفت بعد ۳ روز برو حمام کنده میشه خودش و رفتم و کنده شد با شامپو بچه شستم و سشوار گرفتم و خشک کردم
سه روز ب من گفت
یک روز ک بیمارستان بودم
گفت فردا نه پس فردا بکن چسبشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.