پنجشنبه سزارین شدم
بیمارستان ۲۹ بهمن بودم
هم از کادر بخش و اتاق عمل و دکتر خیلی راضی بودم
بیمم تامین اجتماعی بود و هزینه نداشت
منتها من چون بچم بریچ بود قبلش پرونده باز کردم و رفتم اونجا
دکتر شیفت پوربرقی بود که عملم کرد
بی نهایت خوش اخلاق بود بی حسیم رو هم خودش زد
مهر ۴۰۳ شمس
عالی تر عالیییی بود به شدت راضی بودم از همه چیز و از هر لحاظ
۷تومن دکتر
۲۳تومن بیمارستان
دکترمم نگار ابراهیم زاده
من آبان ماه ۱۴۰۳ زایمان کردم
دکترم ندا شعاری ۱۲ گرفت
بیمارستان بین المللی بودم عالی بود از هر لحاظ راضیم چون بیمه تکمیلی داشتم هزینش ۷ تومن شد
من دکترم آقای پرویز آزادی ۳۰ تومن گرفت ( واقعا ارزشش رو داشت خیلی خیلی عملم خوب بود هیچ مشکلی نداشتم شکر خدا )
بیمارستان شهریار ۳۰ تومن + ۵ تومن اتاق خصوصی
خیلی راضی بودم از رفتار کادر بگیر تا اتاق و تمیزی و ...
من خودم تحت نظر دکتر نداشعاریم بین المللی عمل میکنه ۲۰ برا خودش میگیره هزینه بیمارستان رو دقیق نمیدونم بیمم نیروهای مصلحه رفیقم چهارشنبه سزارین کرد میگف با بیمه تکمیلی تامین اجتمایی ۳۸ شده هزینه خود بیمارستان
بین الملل ۳۷ میلیون شد اسفند ماه.. دکتر هم ۱۲ گرف..البته ما تکمیلی داشتیم بیمارستان شد ۱۳ وخرده ای
بنظرم بیمارستان شهریار خیلی خوبه از همه لحاظ
من سال ۴۰۲ اونجا سزارین کردم عالی بود
با دکتر ویدا زارع امانت
آذر ماه سزارین کردم
بیمارستان شهریار دکتر صمیمی فر
از هردو خیلی راضی بودم
واسه خودش ۳۰ گرفت
بیمارستان کلا شد ۴۳ اینا
که ۱۱ تومن ما دادیم بقیه رو بیمه تکمیلی داد
بیمه البرز بود تکمیلیم
۲۱روز پیش عمل کردم
۱۲دکتر
۴۵بیمارستان شمس
۱۴ مرداد سزارین شدم.
بیمارستان امیرالمومنین بود.
بیمه م نیروهای مسلح هستش.
تقریبا بیمارستان ۶ میلیون شد .
خانم دکتر لیلا متولی بود واسه خودشون ۱۰ گرفتن.
به شدت راضی م هم از دکترم هم از کادر اتاق عمل و پرستار ها اتاقم خصوصی بود خیلی خیلی کِیف داد🫠
اولین و بهترین تجربه عمرم بود 🥰
انشالله واسه شما هم بهترین باشه .
من فردا میرم اومدم بهت میگم🥰
بهبود
اتاق vip هزینش ۲۱
دکترم ۱۱
سزارین با بیمه تامین اجتماعی ۲۵
بین المللی ۱۸ دکتر ،۲۰ بیمارستان ،بیمارستان ۴۰ بود که من اجباری بودم ۲۰ گرف
خرداد سال قبل بیمارستان شمس
بین ۴۰ الی ۵۰ شد
دکترم ۱۰ گرفت
من دکتر فرح جدیان بود بی نهایت راضی ام بینهایت
خودش ۱۵ گرفت بیمارستان شمس سزارین کردم اتاقم چون vip بود فک کنم فقط ۳۵ دادیم اتاق به اضافه چنتا خرج دیگه بیمارستان
پارسال شفا ۲۳ بیمارستان ۱۰دکتر امسال نمیدونم چقدره
من میخوام برم شهریار دو هفته دیگه با بیمه تامین اجتماعی ۴۰ تومن گفتن دکتر هم ۲۰ گفته حالا اگ بتونیم میخوام اتاق خصوصی بگیرم ک اونم میاد روش دکترمم گفتم چربی برداره ۵ تومن هم برا اون خواسته البته هنوز نو مانی 😂 نگا وضعیت میکنیم 😁
بین المللی۳۵با بیمه تامین اجتماعی تکمیلی البرز دکتر موسی پور۱۵واسه خودش
بین الملی 33بیمارستان10دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.