سلامخانما ۱۲ هفته کامل هستم،طول سرویکس ۴۱ خوبه؟

۶ پاسخ

طول سرویکس من تو دوازده هفته و یک روز 36زده

عالی ولی مواظب باش چون برا من انتی ۴۰ بود هی اومد پایین الان شده ۲۸

خیلی خوبه

عالیه

عاااااااااااااااااالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان کیان و پسری مامان کیان و پسری هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هفدهم بارداری