مبارکه اونایی ک خودشون دارن پاره میکنن تو خیابون و میادین اصلی شهر
از کوتهی ماست که دیوار بلند است
دهن مسولان و طرفداراشون بابد جای پوشک باز کنی بگیری اونجای بچه برینه توس
خدا لعنتشون کنه
شیرخشک ۳۰۰ و خورده ای
پوشک ۷۰۰ و خورده ای
دستمال مرطوبم ۴۰۰
فک کن اینا باهم تموم شن..
هعی شوهرم دیگ کم اورده🤨😬
جدیییی
هیچی دیگ میذاریم جیش کرد رو فرش آخرش میدیم فرش رو میشوریم
من البته حدود ۱۲ بسته خریدم واسش بعدش از پوشک میگیرم
کدوم مدل؟؟
کهنه رو هم هر ۴ ساعت عوض میکنم. اگه ادرار باشه که راحت شسته میشه. بعد یه پارچه هایی هستن مثل دستمال مرطوبن جنسشون ولی خشکن بشون میگن محافظ کهنه اونو رو پارچه پهن میکنیم هم بچه حساسیت نشون نمیده به کهنه . هم اگه مدفوع کنه این دستماله که برداشته شه اصله مدفوع باش میره فقط لکه میفته رو کهنه . بعدم با دستکش سال بلند 😄میشورمشون .تمیزه تمیز که شدن واسه اینکه بوی خوبی بگیرن میندازمش تو ماشین لباسشویی با مایع لباسشویی کودک بعدم تو خشک کن و تماااام . خیلی هم راحت . چون واقعا پوشک گرون شده . وگرنه قبلش همش پوشک استفاده میکردم ولی دیگه بعدش پیشنهاد خودم بود که کهنه بگیریم.
نظری ندارم
خدایا خودت ظهور کن 🥴🥴🥴
من دو سه ماهه که کهنه میبندم واسش فقط موقع خواب پوشک میگم که نا صبح راحت بخوابه نخوام هی عوضش کنم.
مای بیبی خریدم۷۹۰🥴
پوشک شد هشتصد خدایا یه پی پیه این همه هزینه داره😂😂
نگووووووو
شوخی میکنی؟؟
دیروز خریدم 😑هعییییی
شوهرم گفت ما یکی دو روز پیش ۶۸۰خریدیم چرا اینقد گرون شد اخه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.