کسی هس مث من هنوز چیزی برا سیسمونی نگرفته باشه؟

۱۷ پاسخ

بله من،
فقط یک دست صفر گرفتم

بله من

بله من 🫣

عزیزم منم هم هفته شما بودم شروع کردم خرید هنوزم کامل نشده البته من فقط ضروریات رو گرفتم والا

من چندتا لباس توی خونه فقط .هیچی هنوز

من روزهای آخر خریدم

برو بگیر که همه چی دو برابر شده نسبت به قبل عید و جنگ من قبل عید یه سریلشو خریدم بیشتریارو دیروزم یه سری چیزاشو باقیمت دو برابر

بله من✋🏼

والله من از ترس گرون تر شدن وسایلا همه چیزاشو همون هفته ۱۸ بعد انومالی سفارش دادم البته طی دوماه چون خودم سیسمونی گرفتم چیز زیادی نگرفتم خیلی لوکس هم خرید نکردم لباس بیشتر سایز ۱ گرفتم با یکی دوتا سایز ۲ و چیزای ضروری از خیلی چیزا صرفنظر کردم تا پولمون پس انداز بمونه برا خرجای دیگه مثل بیمارستان و دکتر و اتفاقات یهویی

اگر از نظر مالی الان مشکلی نداری وسایل رو بگیر عزیزم هرچنتا که میتونی
واقعا قیمتا افتضاحه هرچی زودتر بگیری بهتره سنگینم میشی سختت میشه

من فقط از سال های قبل سع جفت جوراب دارم براش🙂🙂🙂

از الان کم کم شروع کن قیمتها خیلی نوسان داره امروز گرونتر از دیروز

من امروز اولین خریدش شیشه شیر سفارش دادم😂😂🥺

من دارم میگیرم

من یکی دوتا لباس سایز ۱گرفتم فقط

بله منننن

من تازه الان دارم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی