چند هفته ای زود رفتی ۸هفته برو
خیلی زود رفتی عزیزم طبیعیه نگران نباش
آخه حتی کیسه زردم نبوده
تازه ۵ هفته ته زوده هنوز
خیلی کوچیکه هنوز منم سر پسرم پنج هفته فقط ساک خالی بود
تا ۹ هفتگی باید صبر کنی
فهلا سنت کمه بزار هشت هفته بری
چون هنوز سن بارداریت کمه و قلب جنین تشکیل نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.