منکه کیک هامم با همون میپزم. البته با نیمه جامد.
چندگرفته شوهرت؟؟
چند گرفت عزیزم؟ ؟؟
آره میشه
تو کیک بریز تو یه ظرف آب شد بریز تو کیک منم وقتی که روغن ۵ کیلویی گرفتنی اینجوری میکردم
تو برنج هم راحته بریزی خودش آب میشه
من یکم ریختم تو لیوان گذاشتم بالا سماور. بعد ریختم تو کیک خوب شده بود
وای یخ میزنه مزه روغن نگیرع😂
بابا بزار رو شعله یا رو بخار کتری و سماور آب میشه دیگه
مگ میشه حل نشه تو برنج سنگ نیس ک😂
تو کیکم یکم حرارت بده اب بشه بعد بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.