۵ پاسخ

من کلا دو یا سه بار مادرم بچمو برد حمام دیگه خودم میبرمش ترس نداره ک خیلی راحته

منم بعد۲ماهگی خودم بردم قبلش مادرشوهرم هفته یباریا۲هفته یبارمیبردش مامیبردیمش خونه مادرشوهرتابچموببره حمام بعدیروزپدرشوهرم گفت ازین به بعدخاستین حمام بره مامیایم خونه شمامادربزرگش ببرتش حمام منم باخودم گفتم من شباتاصبح شیرمیدموبیدارم روزام خستم بازواسه هربارحموم بایدمهمونیم بدم ازاون روزبه بعدخودم تنهابردمش راحت میشورمش میارم بیرون بدون حرف وحدیث .......خداروشکر

من دیگ از دوماهگی خودم میبرم
و توری خریدم واس وانش
عالیه
راضیم هیچ کدوم اذیت نمیشیم
البته اگ بتونی وان تاشو هم بخری ک دیگ محشره

ترس نداره فقط موقع حمام دادنش خودت بشین روی صندلی و لباس تنت باشه که بچه لیزنخوره

من بعد ۴۰روزگیش خودم بردم

سوال های مرتبط