۱ پاسخ

قطره استامینوفن که بدی کنترل میشه، اگه هم خدایی نکرده تب کرد پاشویه کن نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی