سلام خانما شما هم واژنتون تیر میکشه؟

۱۰ پاسخ

بله منم همینجورم این طبیعیه من روبچه اولم همینجوربودم رواین هم هستم

آره خیلی

اره عزیزم

منم تو هفته‌ی شما بودم تیر میکشید دکتر گفت یا زیاد راه رفتی یا زیاد سرپا بودی
مراعات کردم خوب شد

اره

اره میخوام بخوابمو تکون بخورم و پاشم اره

وای فکر میکردم فقط من اینجورم

بله عزیزم طبیعیه

کاش فقط تیر بکشه😫 ی درد بسیار ناجوری داره میخوام از جاش بکنم بندازم دور 😐😂

یس
یس
یسسسسسسس

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری