۹ پاسخ

پسر منم همینجوری بود هرچی میدادم تاثیری نداشت بدترش میکرد قطع کردم خیلی آروم تر شد نمیگم کامل خوب شد ولی الآن فقط ۲_۳ساعت صبا یکم بی قرار میشه اونم نه یکسره هر یک ربع نیم ساعت چند دقه زور میزنه گریه میکنه آروم میشه من تو اون چندساعت میذارمش رو زانوم پاهاشو جمع میکنم تو دلش یا دوچرخه میزنم روغن زیتون دلشو ماساژ میدم براش صدای آب میذارم خیلی تاثیر داشته

بی بی کر و دایمتیکون خوبن برای کولیک
من دایمتیکون میدادم نیم ساعت بعد پی پی میکرد
در کل لبنیات نخور ب شدت نفخ میاره و بچه اذیت میشه مخصوصا شیر

در نهایت همه رو میارن ب اینفاکول

عزیزم من دو روزه بایو لاکت میدم خس میکنم خوبه اگه خواستی از اون بگیر بدت بهش

اینجور

تصویر

ببین

تصویر

اینو‌بگیر بده البته با مشورت پزشک اطفال

تصویر

عزیزم اون که طبیعیه چاره نیست دختر منم دل درد شدید داره من این قطره رو میدم اگه شیر خشک میدی که اینجوری میشه بعد هربار شیر آروغشو بگیر تا بیست دقیقه درست نگهش دار بزار از معده بره به روده هاش

تصویر

دور نافشو جهت عقربه ساعت با روغن بچه یا روغن زیتون ماشاژ بدید پشتشو ماشاژ بدیذ بعدش ی دستمال گرم نه داغ بذارید روی شکمش
پاهاشو جم کنید شکم باز کنید چند بار تکرار کنید
کف پاشو ماساژ بدید
اینا بهتر میکنه

سوال های مرتبط