۱۴ پاسخ

والا اصلا باخودش بازی نمیکنه همش دست منو میگیره میبره اینور اونور
خب ببرش بیرون من شبا میبرمش پارک

چاره ای نیس ببرش پارک یا خونه بازی سعی کن با مامانایی ک بچه هم سن شما دارن ارتباط برقرار کنی باهم قرار بزارید بچه ها رو باهم ببرید بیرون همسایه رفیق بهرحال برو بیرون تا یه نفرو پیدا کنی تنهایی سخته من پسرمو خیلی میبرم بیرون صبحا گاهی دوباره بعداظهر میبرم پارک خانه بازی همینجور تو کالیکه یا ماشینش تو کوچه دور میزنیم تو حیاط جوجه داریم با اونا سرگرم میشه ....

منم این مشکل رو دارم متاسفانه همش فکرم درگیره البته پسر من خودش خیلی کم پیش میاد بازی کنه همش آویزون منه و غر میزنه و ولی چند روزه دارم میبرمش پارک ی ساعت بازی میکنه

منو پسرم همیشه تنهاییم تا۱۰شب ک باباش میاد از اولم همین بودیم بیرون میریم تو خونه تو بالکن بازی میکنیم خودش بازی میکنه میخوابیم میرقصیم . تنهاییم دیک چاره ای نیست

غروبا ببرش بیرون یه دور بزنه یا بده شوهرت ببره
منم یا خودم یا شوهرم غروب میبریمش یه دوری میزنیم و میایم

کلاس ثبت نام کن کلاس های مادر و کودک منم می‌خوام ببرم پسرمو

منم دورم از خانواده ها اصلا بچم اینقدکم میبینتشون اصلا نمیشناسشون وبغلشون نمیره🥲من وقتی شوهرم میادمیبرش توحیاط ولی خودم توخونه نگهش میدارم همه فضولی هارو میکنه دیگه انگار بمب انداختن

من حداقل روزی یک بار می برمش بیرون، گناه دارن همبازی که ندارن لااقل بیرون یه هوایی بخورن

عزیزم الان ک هوا خوبه و بهاری...ببرش پیاده روی تنها بگردونش روزا در حد نیم ساعت ی خوراکی چیزی براش بگیر هم روحیه خودت عوض میشه هم اون
من تنها دخترمو همه روز بیرون میبرم چ با ماشین چ پیاده با کالسکه

من از خانواده دور نیستم
اما چون هر کسی قطعا درگیر مشکلات زندگی خودش هست، زیاد کمکم نیستن
و شوهرمم صبح زود میره سرکار تا اخرشب
و من همش با بچه ام تنهام
منم این تنهایی بچه ام رو خیلی حس میکنم
اما فعلا شرایط و توان بچه دوم ندارم واقعا🥲

عزیزم خودتو ناراحن نکن منم همسرم صبح میره تا شب سرکار دوتایی با دخترم‌تنهاییم ولی من کلی باهاش بازی میکنم میبرمش‌پارک‌ اب بازی تو‌حیاط شب هم که باباش‌میاد میریم بیرون یا پیاده روی که حوصلش سر نره ولی بعضی وقتا هم خوب دلم میسوزه طبیعیه دیگه مادریم

منم پسرم تنهاست یعنی کلا هم بازی نداره تو فامیل.ولی با دو تا از بچه های دوستم خوبه چن ماه یه بار اونارو میبینه بازی میکنه.دو روزه هوا گرمه میبرمش پادک.حتی امروز خ نم انقد کثسف و بهم ریخته بود.خونه رو بیخیال شدم گفتم ببرم یکم حال و هواش عوض شه.فوری تابستون تموم میشه باز قزاره بمونیم خ نه تمیز. کنیم دیگه وقت زیاده.اگه میتونی چن روز یه بارم ببرش خانه بازی

عصرا باهم برید پارک نزدیک دور بزنید تاب سواری کنه
حال و هواتون عوض میشه

ببرش پارک بچرخونش .پسر منم عاشق بیرون رفتنه ولی کم میبرمش وقت نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان عشق های مامان مامان عشق های مامان ۱ سالگی
واکسن شیرخشک فرزند پروری
چقدر خوب بچه ها زود بخوابن البته که بیرون بازی کردن خسته ان واقعا من هرشب ساعت دو بادعوا وگریه مبخوابونم اما امروز زود خوابیدن چون خسته ان واقعا کاش میشد ادم بچه ها ببره هرروز بیرون تخلیه انرژی بشن ولی خب موندن توخونه حتی سرکوچه هم یه هفته میشه نمیریم دلم واسه بچه های الان میسوزع بچه های قدیم کوچه خونه هم حیاط بازی میکردن چقدر خوب بود الان به همسایه میگم بزار بچت بیاد بیرون توحیاط بازی کنن میگه نه باباش میگه نزار بره بیرون حالا طرف همش اینور اونور خونه اینو اون ها بچش تربیت درستی نداره شوهرمم موافق نبس بازی کنن باهم ولی خب چکارکنم دخترم گریه میکنه دلش دوست میخواد بازی کنه ولی امروز بیرون خوش گذشت حسابی کیف کردن خداروشکر تا میتونستن خاک بازی کردن جای گرون وخاصی نرفتیم یه گوشه دنج وخاک بازی واسباب بازی بازی بدوبدو ولی اینا هم خوب بود براشون ،
پایین چندتا عکس میزارم ازطبیعت
شیرخشک پوشک فرزندپروری واکسن