۶ پاسخ

عالی عالی خیلی زود گذشت برای من ۹هم خوبه همش خوبه به جز ۵😖😖😂😖😖😖۵ نمیگذشت

ماه هشتم خوب بود برا من سریع هم گذشت
ولی ماه ۹ خیلی داره کش میاد و کسل کننده میشه برام
همش منتظر دردم ولی خبری نیس
چشم انتظاری خیلی سخته🥲

خیلی بده خیلییییی احساس میکنم افسردگی پیدا کردم 😭

از این بدتر نمیشه ،انگار تمامی ندارد

سختتتتتت

خیلی سخته حسابی سنگین شدم

سوال های مرتبط

مامان روشا💖💕 مامان روشا💖💕 ۴ ماهگی
مامان بردیا 💙🩵 مامان بردیا 💙🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤️مهرسا و تودلی مامان ❤️مهرسا و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری