عالی عالی خیلی زود گذشت برای من ۹هم خوبه همش خوبه به جز ۵😖😖😂😖😖😖۵ نمیگذشت
ماه هشتم خوب بود برا من سریع هم گذشت
ولی ماه ۹ خیلی داره کش میاد و کسل کننده میشه برام
همش منتظر دردم ولی خبری نیس
چشم انتظاری خیلی سخته🥲
خیلی بده خیلییییی احساس میکنم افسردگی پیدا کردم 😭
از این بدتر نمیشه ،انگار تمامی ندارد
سختتتتتت
خیلی سخته حسابی سنگین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.