خانما بچم هیچ نمیخابه هز صب بیدارا

۳ پاسخ

جدی بچهای شما از صب ساعت ۱۱و ب بعد بیدارن؟

چرا اینجوری میشن
بچه منم نزدیکه دوماهش داره میشه دو روزه از ۱۱ ظهر یکسره بیداره و شبر میخواد و بهانه میگیره الان ۲شبه من هنووووز در تلاشم

منم از ۹صبح بیداره دیگه کم اوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی