سلام خانما قراربود این هفته برم سزارین کنم دیشب سونودادم بچه رشت نکرد توهفته ۳۸تم ۲۲۰۰هست الان دارم دیوان میشم بنظرت بچه ناقص؟
من فردا زایمانمه واسه همین بیدارم 😢
🫠🫠🫠🫠🫠
منم بیدارم و پسرم داره جیغ میزنه
وای دارم روانییییییییی میشم
منم بیدارم دیگه اینقد بیدار موندم اینم بخوابه من خواب ب چشام نمیاد😑😑😂
در هر صورت تا ۴ بیدارم🥲
منم حاضر کار هر شبکه.فرداشم استرس اینو دارن پاشم ناهار بپزم
منم بیدارم کولیک شده
منم بیدارم
حاااضر 🤣🤣دیگه عادت کردم اینم بخوابه من دیکه خوابمنمیاد میشینم با گوشی بازی مسکنم عوضش تا لنگ ظهر مادرو پسر خوابیم
چیش سخته گلم؟؟؟میشه بگی من حالا فکر میکنم راحت🤣🤣نمیدونم والا دیگ خوشی زده زیر دلم فکرای مثبت میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.