۱۱ پاسخ

سلام خانما قراربود این هفته برم سزارین کنم دیشب سونودادم بچه رشت نکرد توهفته ۳۸تم ۲۲۰۰هست الان دارم دیوان میشم بنظرت بچه ناقص؟

من فردا زایمانمه واسه همین بیدارم 😢

🫠🫠🫠🫠🫠

منم بیدارم و پسرم داره جیغ میزنه
وای دارم روانییییییییی میشم

منم بیدارم دیگه اینقد بیدار موندم اینم بخوابه من خواب ب چشام نمیاد😑😑😂

در هر صورت تا ۴ بیدارم🥲

منم حاضر کار هر شبکه.فرداشم استرس اینو دارن پاشم ناهار بپزم

منم بیدارم کولیک شده

منم بیدارم

حاااضر 🤣🤣دیگه عادت کردم اینم بخوابه من دیکه خوابم‌نمیاد میشینم با گوشی بازی مسکنم عوضش تا لنگ ظهر مادرو پسر خوابیم

چیش سخته گلم؟؟؟میشه بگی من حالا فکر میکنم راحت🤣🤣نمیدونم والا دیگ خوشی زده زیر دلم فکرای مثبت میکنم

سوال های مرتبط