۱۵ ام مال اونایی ک فروردین دنیا اومدن میدن
چند روز پیش مسئولش می گفت تو اخبار، نیازی به ثبتنام نیست به طور خودکار حساب مادر شارژ میشه.
و می گفت این مدلیه که تو همه حسابهای مادر که کارت بانکی داره شارژ میشه، مختص کارت یا حساب خاصی نیست. و می گفت به طور خودکار هربار که مادر خرید میکنه باهاش به طور خودکار از شارژ همه حساباش کسر میشه.
میگن باید ثبت نام کنی درسته
طرح یسنا روکسی خبر دارع چیه و چجوریه؟
باید کافی نت ثبت نام کنم؟
نه فدات فقط کارتی که به اسم مادر باشه حالا هرکارتی فرقی نداره . و شماره تلفن که به اسم مادر باشه همین . ۱۵ به ۱۵ هرماه هم شارژ میشه
قرار شد ۱۵ اردیبهشت فعال بشه
پس فردا کارت مادر ۲ تومن کالا برگ شارژ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.