۱۰ پاسخ

برا من جذبیه خداروشکر،استرس این یکیو ندارم

برای منو شوهرم کشید🤣

برومطب میکشه دیگ من همسرم توخونه کشید پرستاره البته

نه نوبت نمی‌خواد هر لحظه بری رات میندازن
سخت نیست اصلا
هرجا هم بری فرق نمیکنه
خیلیا خودشون میکشن

خودت هم میتونی بکشی اصلا دردنداره

اورژانس هم بری میکشن‌بخیه تو نیاز نیست ویزیت بدی دیگ

درمانگاه یا تزریقاتی برو میکشن ، نیاز نیس نوبت بگیری

اورژانس هم بری بخیه رو میکشن
اخه کار خاصی نداره

نوبت لازم نیس
من رفتم پیش دکتری ک تحت نظرش بودم
ولی دخترخالم رفت درمونگاه کشید

من تو خونه کشیدم 😂

سوال های مرتبط