این شکم،شکم بچه نیست،بذار 20 هفته بپرس
شکم رو تو ۸ هفته نمیگن چون ۸ هفته جنین اندازه عدسه و تو نفخ کردی
اینو جدی پرسیدی؟😐😮💨 بچه تو این هفته اندازه عدسه
شما از قبل شکم داشتی
وگرنه ۸ هفته هنوز زوده
ینی خدایی راستههه🤐🤐
من ۱۲ هفتم هیچی ندارم هنوز کم شده
وای یجوری همه میگن این شکم از قبله انگار این خانم خودش نمیفهمه از قبل شکم داشته چرا عادت دارید سریع یکیو ناراحت کنین حالا بچه اندازه عدس میتونین اروم ترم بگین ☹️
واقعا الان بچه اندازه نقطس 🤦🏻♀️
نفخه عزیزم😂
پسره مبارکه
من الان شکمم اونقده😂😂 ولب عک کنم نفخ باشه یا از قبل شکم داشتی چون بجه الان تو رحمه اصن نیومده بالا ک مشخص بشه
انشالا هرچی که هست سالم باشه بسلامتی بغل بگیری التماس دعا برام دعا کن بار دوم ivf هستم خدابهم بچه بده و سالم بده بسلامتی هم بغلم بیاد 🙏💋❤️
دختر.
منم شکمم اینجوره ولی به سوخاری و پیتزا و همبر و.... میخوره🤭🤭
پسر. 💙👦🏻
۸ هفته ای ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.