زوده دختر چرا انقد عجله داری
هیی خواهر راحش پیدا کردی به من هم بگو هفته 39
دو روزم هیچ خبری نیست
دست كن بكشش بيرون😂😂😂
آخه زود نیست؟۳۷ هفته
من دوست دارم ۳۸ هفته زایمان کنم
من بدرخت ک دلم میخاس پاره نشه کیسم با اینکه استراحت مطلقم بودم یهو پاره شد 😐
دست کن تووووووش 🥴😬😬😬😬
من هر شب با شوهرم .....😂😂😂 تا اینکه بیاد بیرون
دخترخاله ی من دیگه خسته شده بود شب قبل زایمان رابطه خیلی خشن گفت داشتم که برم زایمان😁😁😁😁😁
من سزارینی بودم رفتم ۳۷هفته ان اس تی بدم حالمم خوب بودروتخت ان اس تی کیسه ابم پاره شدبردن سزارین کردن😂ماه اخراستراحت بودم کاریم نمیکردم سرکلاژم بودم
من بارداری اولم ۳۷ هفته و ۳ روز بودم یادمه اونروز هیچ کار و فعالیتی نداشتم و تنها تو خونه در حال استراحت بودم که یهو کیسه آبم پاره شد
من رابطه داگی خشن داشتم همون لحظه فهمیدم شکمم امد پایین
فردا صب کیسه ابم پاره شد تو۳۶هفته
طبیعی هستی؟
پیاده روی کار و فعالیت زیاد . چهار دست و پا وایسا جارو دستی تو خونه بکش
اما خب همه اینا تاثیر قطعی نداره و به وقت خودش باید بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.