قرص همون از خانواده امپرازول هست
منم نولپازو میدم
بیشترین تاثیر رو تو رفلاکس دخترم نولپازو و اندانسترون داشت
دختر من همچنان داروی رفلاکس میخوره
از دو ماهگی تا نه ماهگی دادم بعدش قطع کردم تا یکسالکی ولی خب دیدم اصلا خوب نشده بعد یکسال باز سونو دادیم و تشخیص رفلاکس شدید داد دکتر تا الانم داره دارو میخوره دکتر گفته یه ماهم بدم بعد قطع کنم
دومپریدون میدم بهتر کرده
من دخترم رفلاکس پنهان داره فاموتیدین میخوره
اندانسترون واس حالت تهوع و استفراغ
دومپریدون هم واس رفلاکس
اون یکی نمیدونم
پودر؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.