کسی از این داروها داده به بچش؟ بابت رفلاکس

تصویر
۴ پاسخ

قرص همون از خانواده امپرازول هست
منم نولپازو میدم
بیشترین تاثیر رو تو رفلاکس دخترم نولپازو و اندانسترون داشت
دختر من همچنان داروی رفلاکس میخوره
از دو ماهگی تا نه ماهگی دادم بعدش قطع کردم تا یکسالکی ولی خب دیدم اصلا خوب نشده بعد یکسال باز سونو دادیم و تشخیص رفلاکس شدید داد دکتر تا الانم داره دارو میخوره دکتر گفته یه ماهم بدم بعد قطع کنم

دومپریدون میدم بهتر کرده

من دخترم رفلاکس پنهان داره فاموتیدین میخوره

اندانسترون واس حالت تهوع و استفراغ
دومپریدون هم واس رفلاکس
اون یکی نمی‌دونم
پودر؟!

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان 😍اِلوین👩‍🍼 مامان 😍اِلوین👩‍🍼 ۶ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی